سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه

نظر

 

" انواع مودم بی‌سیم قابل حمل، از جمله مودم‌های 4G/LTE دی-لینک و…، به دلیل اندازه کوچک و قابلیت اتصال آسان، برای کاربرانی که به اینترنت پرسرعت و قابل اعتماد در حین حرکت نیاز دارند، بسیار محبوب هستند. "


1-بسته‌های اینترنت همراه قیمت بالاتری نسبت به اینترنت ثابت دارند بنابراین استفاده دائمی از آن‌ها به صرفه نیست. اما بطور کلی کاملا کار راه انداز هستند و در هر مکانی قابل استفاده‌اند.
2-دانلود در اینترنت همراه دارای محدودیت است. در نتیجه ممکن است مجبور باشید در کنار آن از مودم ثابت نیز استفاده نمایید.


هرچند سرعت اتصال در این مودم‌ها به میزان پوشش دهی شبکه وابسته است. اما بطور کلی حداکثر سرعت دانلود 150 و سرعت آپلود 50 Mbps است.
مودم سیم کارتی ثابت یا رومیزی TD-LTE


این نوع مودم‌ها که به TD-LTE مشهور هستند، برای اتصال به اینترنت در آپارتمان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار مناسب می‌باشند. سرعت این مودم‌ها بین 1 تا 80 مگابایت نوسان دارد. تعداد افراد زیادی می‌توانند بصورت همزمان به مودم‌های TD-LTE متصل شوند. بطور کلی سرعت مودم سیم‌کارتی ثابت به میزان آنتن دهی و همچنین محل قرارگیری آن وابسته است.


به دلیل اینکه بسته‌های اینترنت TD-LTE در برابر 4G قیمت اقتصادی‌تری دارد و شارژدهی آن طولانی مدت است. برای کاربران پرمصرف انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود.
نکته دیگر در مورد این نوع مودم پایداری بالای آن در دانلود و آپلود است. این مودم عموما به وسیله اپراتورهای تلفن همراه به مشتریان عرضه می‌شود. مودم TD-LTE با داشتن سیم‌کارت TDD به شکل اعتباری و دائمی ارائه می‌شود.
مودم های سیم کارتی 3G، 4G، 4.5G


در بررسی انواع مودم بی‌سیم قابل حمل به مودم‌های سیم‌کارتی 3G، 4G، 4.5G می‌رسیم. استفاده از مودم‌های سیم‌کارتی بسیار آسان است. امروزه شبکه‌های مخابراتی موبایلی در حال افزایش است. و این نوع مودم‌ها که انتخاب مناسبی برای کاربران اینترنت هستند، به دو گروه زیر تقسیم می‌شوند.


مودم همراه اینترنت


مودم همراه یا MiFi یکی دیگر از مودم‌های سیم‌ کارتی است. این نوع مودم ابعاد بسیار کوچکی دارد و به آسانی در جیب جای می‌گیرد. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید لپتاپ یا تبلت خود را به اینترنت همراه وصل کنید. این نوع مودم در دانشگاه، سفر، رستوران و زمانی که برق قطع شده است کارایی دارد.


5 مورد از مزایای استفاده از مودم بی‌سیم


1-حمل و نقل راحت: این مودم‌ها به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم به راحتی قابلیت جابجایی دارند.
2-دارای آخرین نسل از فناوری اینترنت همراه: مودم‌های نسل چهار، مودم های 5G و غیره..
3-استفاده همزمان چندین کاربر: چندین نفر به طور همزمان می‌توانند به این مودم‌ها وصل شوند، بدون اینکه سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت دچار کاهش شود.
4-جلوگیری از آسیب رسیدن به باطری گوشی: اگر چندین نفر به Hotspot گوشی وصل شوند باتری آن داغ می‌شود. اما در این مودم‌ها چنین مشکلی وجود ندارد.
5-استفاده بدون معطلی: در محل کار یا هنگام مسافرت و در هر جایی می‌توانید سریعا و بدون معطلی با این مودم‌ها به اینترنت متصل شوید.


جهت بررسی بیشتر در این خصوص به وب سایت موج گستران رادیس مراجعه فرمایید .


کارشناسان ما در موج گستران رادیس آماده‌اند تا در این زمینه به شما مشاوره رایگان ارائه دهند. در فروشگاه موج گستران رادیس می‌توانید انواع مودم‌ها مانند: مودم یوتل، یوگالینک، تی پی لینک و دی لینک را با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر خریداری نمایید.


09353090367 ??
021–87700887??


https://radis-co.com/types-of-wireless-modems/